I. Postanowienia ogólne
Właścicielem sklepu internetowego funkcjonującego w sieci Internet pod adresem gateau.pl/zamowienia-online zwanych dalej „Sklepem” i „Sprzedającym” jest GATEAU Beata Pękała (adres miejsca prowadzenia działalności i adres do korespondencji: ul. Powstańców Śląskich 16, 44-200 Rybnik), NIP 6423233370, REGON 520407259, adres poczty elektronicznej: gateau@gateau.pl
Niniejszy Regulamin Sklepu, zwany dalej „Regulaminem” określa w szczególności rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną oraz warunki zawierania umów na odległość za pośrednictwem Sklepu.
Regulamin dostępny jest w na stronie internetowego Sklepu pod adresem: gateau.pl/zamowienia-online
Sklepy prowadzi sprzedaż tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż tortów i ciast, znajdujących się w aktualnej ofercie handlowej Sklepu, zwanymi dalej „Produktami”.
Szczegółowy opis poszczególnych Produktów zawarty jest na stronie internetowej przy każdym Produkcie.
Wszystkie ceny podane w Sklepach są cenami brutto (zawierają podatek od towarów i usług).
Torty i ciastka zamieszczone na naszej stronie internetowej prosimy traktować jako przykładowe. Mogą nieco różnić się detalami od przedstawionych na zdjęciach, a wszelkiego rodzaju dekoracje mogą być przytwierdzane do tortu za pomocą wykałaczek, bądź innych narzędzi, tak aby zachować stabilność konstrukcji w ramach realizowanego zlecenia.
Strony wiąże cena Produktu podana na stronie internetowej Sklepu przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
II. Zamówienia
- Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę internetową gateau.pl/zamowienia-online .
Zamówienie poprzez Sklep, oznacza że Klient zapoznał się z regulaminem Sklepu i go akceptuje. - Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Realizacja zamówienia następuje zgodnie z zamówieniem Klienta.
Nie realizujemy zamówień w następujące dni:
• Nowy Rok
• Pierwszy i drugi dzień Świąt Wielkanocnych
• Wszystkich Świętych
• Pierwszy i drugi dzień Bożego Narodzenia
Możliwym jest wyznaczenie dodatkowych dni zamknięcia sklepu po wcześniejszej informacji na witrynie sklepu internetowego - Do realizacji zamówienia konieczne jest podanie daty odbioru, godziny odbioru, imienia i nazwiska osoby zamawiającej oraz danych kontaktowych (telefon komórkowy osoby odpowiedzialnej za terminowy odbiór zamówienia).
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z oświadczeniem o znajomości regulaminu sklepu i jego przestrzeganiu.
- W przypadku podania niepełnych lub błędnych danych – Sprzedający spróbuje skontaktować się z Kupującym w celu ich uzupełnienia lub sprostowania.
Jeśli przez 1 dzień kontakt z klientem nie będzie możliwy Sprzedający może odstąpić od realizacji zamówienia lub odmówić rezerwowania towaru dla zamówienia. - Płatność realizowana jest przez internetowy system, który wykorzystywany jest przez Sklep w momencie składania zamówienia przez Klienta.
- Umowa kupna-sprzedaży Produktu zostaje zawarta z chwilą skutecznego dokonania płatności przez Klienta.
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo do
wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego telefonicznie. - Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu, przed rozpoczęciem jego realizacji przez Sklep. Wprowadzanie zmian jest możliwe poprzez skuteczny kontakt telefoniczny z lokalem przy ul.Powstańców Śląskich 16 w Rybniku (numer telefonu podany jest na stronie gateau.pl).
- Odbierając zamówiony towar nabywca powinien sprawdzić, czy jest on zgodny z zamówieniem. Sprawdzenie to musi się odbyć w obecności pracownika firmy GATEAU Beata Pękała.
W przypadku stwierdzenia niezgodności, należy zgłosić wyżej wymienionemu pracownikowi i ustalić z nim/nią dalszy tryb postępowania. - Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe przygotowanie towaru będące wynikiem błednego złożenia zamówienia przez Klienta.
- Sprzedający dopuszcza możliwość spóźnienia z realizacją zamówienia, które wynikło z przyczyn obiektywnych, a spóźnienie nie przekroczyło 60 min. od określonego przez kupującego przedziału godzinowego. Spóźnienie do 60 min. nie może stać się podstawa do reklamacji zamówienia.
- Sprzedający może odstąpić od realizacji zamówienia bez podania przyczyny, po złożeniu zamówienia w terminie maksymalnie do 24 godzin od złożenia zamówienia, przy zachowaniu odstąpienia od realizacji zamówienia w formie informacji telefonicznej na numer podany w ramach procesu składania zamówienia.
Za skuteczną informację uważa się również wiadomość tekstową wysłaną na wyżej wymieniony numer telefonu.
III. Reklamacja i zwroty
- Wszystkie dostarczone Produkty w ramach zamówienia, powinny być reklamowane w momencie odbioru.
Jeżeli reklamacja nie zostanie zgłoszona w trakcie odbioru, zamówienie jest traktowane jako zgodne, które jest wolne od wszelkich wad prawnych. - Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w trakcie odbioru w przypadku stwierdzenia, że dostarczony produkt jest niezgodny z umową/zamówieniem.
Jeżeli reklamacja zostanie potwierdzona obustronnie w trakcie odbioru i Klient nie będzie chciał odebrać zamówienia, Klient otrzyma zwrot poniesionych kosztów maksymalnie do wysokości poniesionych kosztów, które zostały uiszczone w ramach zamówienia.
Natomiast jeżeli w trakcie odbioru pracownik GATEAU Beata Pękała stwierdzi, że zamówienie jest zgodne, Klient nie otrzyma zwrotu poniesionych kosztów. - Sklep odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową zakupionych towarów na zasadach określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r.
o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2002 r., nr 141, poz. 1176 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do wymienionej wyżej ustawy. - Reklamacje na podstawie odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinny być składane na piśmie lub drogą elektroniczną na adres mailowy Sprzedawcy podany na stronie internetowej Sklepu.
- Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji przez Sklep.
W przypadku uznania reklamacji, Klientowi zostanie zwrócona maksymalnie wartość wysokości zamówienia w terminie 10 dni roboczych. - W razie niezajęcia przez Sprzedawcę stanowiska w przedmiocie zgłoszonej przez Klienta reklamacji w terminie 14 (czternastu) dni, licząc od daty otrzymania reklamowanych towarów, przyjmuje się, iż reklamacja została uznana przez Sprzedawcę za uzasadnioną.
IV. Odstąpienie od umowy
- W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie do odstąpienia od umowy stosuje się zasady określone w przepisach dotyczących zawierania umów na odległość w szczególności określone w ustawie z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r., nr 22, poz. 271, ze zm.).
V. Ochrona danych osobowych
- 1. Wszelkie dane klientów, podawane podczas wypełniania formularza zamówienia przetwarzane są zgodnie z adekwatnymi przepisami prawa i wykorzystywane jedynie na potrzeby realizacji zamówienia.
Wypełnienie formularza z danymi jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych w wyżej wymienionym zakresie. - Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione.
Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia. - Rejestrując się w Sklepie Kupujący wyraża zgodę na informowanie go o nowościach, promocjach i wyprzedażach.
VI. Postanowienia końcowe
- Zmiana Regulaminu następuje poprzez ich zamieszczenie na stronach Sklepu internetowego, a zmiany wchodzą w życie w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia.
Strony związane są postanowieniami Regulaminu obowiązującymi w momencie składania zamówienia. - Przedstawienie do sprzedaży na stronie internetowej Sklepu Produktów nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego,
lecz stanowi zaproszenie do składania zamówień. W szczególności podane na stronie internetowej sklepu informacje o dostępności Produktów nie stanowią podstawy do traktowania przedstawienia do sprzedaży Produktów jako oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. - Wszelkie znaki towarowe i nazwy zostały użyte wyłącznie w celu prezentacji produktów i są własnością producentów.
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację postanowień niniejszego regulaminu.
- Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji między Stronami,
z intencją polubownego zakończenia sporu, a w razie braku porozumienia rozstrzygane będą przez właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny zgodnie z siedzibą firmy GATEAU Beata Pękała.